MICHAS THEOFANIS ATHENS CIRCUIT AND STRANGE PHENOMENON

 MICHAS THEOFANIS ATHENS CIRCUIT ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ  ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ. 


Εξαιρετικός ο νεαρός Michas Theofanis στον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητος Μοτοσυκλέτας στα Μέγαρα.

Από την Παρασκευή τέθηκε επικεφαλής του συναγωνισμού και μάλιστα με διαφορές χρόνων ανάμεσα στα 2-3 δευτερόλεπτα ανά γύρο.

Οι χρόνοι του αποδεικνύουν ότι ο αναβάτης σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, μόλις πέντε μηνών, που προπονείται με το TEAM BOUSTAS έχει δυναμώσει σε τεχνική, ταχύτητα, έχει αποκτήσει αντίληψη αναβάτη και έχει πραγματικά "εκμεταλλευτεί" το TRAINING CAMP του Boustas John.

Αυτό το γεγονός επαληθεύει τα προ γραφόμενα από τους SPARTANS σύμφωνα με τα οποία είχαμε αναφέρει το γεγονός ότι ενώ ο Fanis παρακολούθησε διάφορα σχολεία MOTORSPORT στο καρτ και την μοτοσυκλέτα, ακόμα και στην Ισπανία σε γνωστό MOTO CAMP, στο οποίο διακόψαμε λόγω της κρίσης μας από την μακρόχρονη εμπειρία μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στο οποίο πολλοί καλοί Έλληνες αθλητές της μοτοσυκλέτας συμμετέχουν ακόμη και σήμερα, αδίκως κατά την γνώμη μας, ξοδεύοντας μάλιστα υπέρογκα ποσά με την ελπίδα της βελτίωσης.

Τότε είχαμε αναφέρει μάλιστα ότι μετά από έξη ολόκληρα χρόνια συνεχούς εκπαίδευσης του πιλότου και αναβάτη, επιτέλους είχαμε ανακαλύψει το σωστό CAMP και μάλιστα στην αυλή του σπιτιού μας, με ελάχιστο κόστος, καλύτερο από οτιδήποτε είχαμε γνωρίσει, στο πρόσωπο του John.

Τώρα λοιπόν ήρθε η δικαίωση με την παρουσία του Fanis στον αγώνα των Μεγάρων, όπου κατέλυσε τον συναγωνισμό αναδεικνύοντας την "δουλειά" που έχει επιτευχθεί.

Τώρα λοιπόν περαιτέρω βελτίωση και συγκέντρωση εμπειριών για τον αθλητή, ώστε να μηδενισθεί ο παράγοντας λάθους.

Πρώτος λοιπόν ο Fanis στα χρονόμετρα και στήνεται στην Pole για την εκκίνηση με διαφορά 2 δευτερολέπτων.

Ξεκινά τον αγώνα και στρίβει πιο πίσω, αλλά στον 3ο γύρο έχει ανακτήσει την πρωτοπορία στην Κ9.

Στην επόμενη όμως στροφή, δηλαδή στην Κ1, προσπαθώντας να δημιουργήσει γρήγορα απόσταση από τον συναγωνισμό πραγματοποιεί είσοδο με υπερβολική ταχύτητα, χάνει το μπροστινό και πέφτει.

Το λάθος αυτό του στερεί και μια σχεδόν σίγουρη πρώτη θέση.

Με την πτώση καταστρέφεται το αριστερό μαρσπιε και η μανέτα του συμπλέκτη.

Ο αναβάτης σηκώνει την μοτοσυκλέτα με την βοήθεια του κριτή, και αποδεικνύοντας το πείσμα και την μαχητικότητα του, βάζει το κεφάλι κάτω και οδηγεί καταπληκτικά καταφέρνοντας να καλύψει μια διαφορά 45+ δευτερολέπτων και να εκτελέσει συνεχείς προσπεράσεις καταφέρνοντας τελικά να προλάβει την θέση στην γραμμή τερματισμού πραγματοποιώντας και το Best Lap του αγώνα.

Σε συζήτηση αμέσως μετά τον τερματισμό με τον ομαδάρχη του αναλύουν το στιγμιαίο συμβάν που οδήγησε στην απώλεια της 1ης θέσης και τίμια ο Fanis περιγράφει λεπτομερώς τι συνέβη.

Ο αθλητής λοιπόν έχει ολοκληρώσει με μια θέση γενικής, μια θέση στην κατηγορία 600 και το Best Lap του αγώνα γενικής και 600.

Όταν όμως παρουσιάζεται στην απονομή αιφνιδίως και μάλιστα χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση του δηλώνεται ότι έχει αποκλεισθεί από τον αγώνα.

Οι λόγοι της λανθασμένης απόφασης αυτής θα αναλυθούν σε έτερο άρθρο το οποίο κρίνουμε απαραίτητο.

Η απονομή πραγματοποιείται με τον αναβάτη να έχει κυριολεκτικά καταστεί "αόρατος" σαν να μην έτρεξε ποτέ και δεν υπήρχε εκεί.

Με την ολοκλήρωση της εκδήλωσης επιβράβευσης των αναβατών φυσικά ακολουθήθηκε η νόμιμη διαδικασία από το TEAM BOUSTAS, ως προς την ανυπαρξία ενημέρωσης της ομάδος, αλλά και την ορθότητα της ποινής, η οποία ποινή επ ουδενί μπορούσε να επιβληθεί άνευ δόλου και ουδέποτε έχει επιβληθεί ανάλογη ποινή στην Ελλάδα και το εξωτερικό και φυσικά ήταν εκτός νόμου.

Φυσικά η ποινή ήταν εξ ολοκλήρου αβάσιμη και επί αυτού θα αναλυθούμε όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως σε έτερο άρθρο.

Τελικά ο αγωνοδίκης αντιλαμβανόμενος το λάθος που έχει τελεσθεί εις βάρος του αθλητή και τις περίεργες συνθήκες του όλου υποτιθέμενου αδικήματος δείχνει ευθιξία και μετατρέπει την ποινή σε 10 δευτερόλεπτα, ποινή που δεν αλλοιώνει το τελικό αποτέλεσμα.

Έτσι ο αθλητής αν και έμεινε "μπουκάλα" από λανθασμένες αποφάσεις, φωνές αντιπάλων, παρορμήσεις συμφέροντος από αυτούς, μάρτυρα κατηγορίας ομόσταυλο πιλότο ο οποίος τυγχάνει και αρχηγός του σωματείου του και διοργανωτής του συγκεκριμένου αγώνα και πρόεδρος .......κ.λ.π., τελικά δικαιώθηκε.

Κρίμα κάποιοι να προσπαθούν να διεξάγουν τον αγώνα εκτός πίστας, αλλά αυτό δεν πτοεί καθόλου τον Fanis όπως φαίνεται στις δηλώσεις που μας έκανε:

"Είμαι ικανοποιημένος από τον αγώνα που πραγματοποίησα, τους χρόνους και την γενική μου απόδοση.

Όρμηξα στην Κ1 αλλά θεωρώ και αυτό μια πολύτιμη εμπειρία στην προσπάθεια μου να γίνω καλός αναβάτης, καθώς προσπαθώ μονίμως να κυνηγώ την σκιά μου και να βελτιώνομαι.

Εξάλλου στόχος μου είναι να γίνομαι όλο και πιο γρήγορος και έμπειρος ώστε να συν αγωνιστώ τους σημερινούς πρωταθλητές στις μεγάλες κατηγορίες και γιατί όχι και η έξοδος από τον Ελλαδικό χώρο, όταν θα μπορώ να αντιπροσωπεύσω επάξια την χώρα μου.

Κρίμα που δεν μπόρεσα να σταθώ δίπλα στους συμπολεμιστές μου και να τους τιμήσω στην τελετή επιβράβευσης."

                                                                                                         Τ.Μ.













Related

MICHAS FANIS 2375365971245086971

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

TRANSLATE

FOLLOW



ZEN1ONE RACING

PERISTERAS TYRES

MAIN SPONSOR

SPONSOR

SPONSOR

SPONSOR

DAYTONA

SPARTANS EXTREME RACING

THEOFANIS MICHAS HISTORY

THEOFANIS MICHAS

KARTRACES

KARTNEWS.GR

YEAR BESTS

RACE CALENDAR

2018
HELLENIC MOTORCYCLE SPEED CHAMPIONSHIP

DATEPLACE
1ος31 MARCH – 1 APRILMEGARA
2ος28-29 APRILTRIPOLI
3ος26-27 MAYSERRES
4ος23-24 JUNEMEGARA
5ος1-2 SEPTEMBERSERRES
6ος20 – 21 OKTOBERMEGARA

item